whooop whoop

jag är knocked out.
sängliggardag. fuck it

alla dagar är inte likadan
o tur är väl det


linus är här och leker lite
han är 4 år och äger redan världen
han sa nyss "va snygga kläder du har"
när jag scrollade igenom bloggen
han berättar historier, sjunger och
är VÄRLDENS charmknutte, alltså..
han charmade mig nyss så jag dog,
"älskling", "ska vi gifta oss älskling?"
"nu måste vi dansa" (så pussar han på handen)
sen kollade vi film, där dom pussades
så vände jag mig om o tittade på honom
då tittar han mig djupt i ögonen, lägger
ena handen på min kind och smyger fram
och pussar mig, hahhahahahahhahahaha
alltså........ 

under filmen "är det här en sån där skräckis?"
jag "nej"
han "nehe, det är en sån där vuxenfilm ja inte får se va?"

ni kan inte förstå hur underbar han är förrän ni träffat honom.
peace


Kommentarer
Madde säger:

Gud vad sött! Barn är bara för underbara och charmiga ;)

2011-02-08 | 19:55:35
Bloggadress: http://fashioningold.webblogg.se/
Johanna nord säger:

Jag undrar hur mycket din tatuering på revbenet gick på:)? Jag funderar på en på samma ställe.. Puss på dig. P.s du är galet snygg tjejen

2011-02-09 | 13:30:35
Johanna nord säger:

Och juste, kan du snällllaaa lägga in bild på den Också? Den e så SJUKT snygg!! :)

2011-02-09 | 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback